اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

من فراموشت نکردم از محسن یگانه .................

دانلود آهنگ من فراموشت نکردم از محسن یگانه اجرا با گیتار

«  این آهنگ قرار بود جز آلبوم حباب باشد که از البوم حذف شد »




برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید.

دانلود آهنگ من فراموشت نکردم از محسن یگانه اجرا با گیتار
«  این آهنگ قرار بود جز آلبوم حباب باشد که از البوم حذف شد »

اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر / اومدم که مال من شی اومدم اما چه قدر دیر
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمی ری/ حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری


mohsenyeganeh.ir/wp-content/uploads/mohsenyeganeh.ir-aminjadidi-man-faramooshet-nakardam.mp3


مطلب و لینک دانلود ازmohsenyeganeh.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد