اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

شماره 52 مجله ترانه ماه منتشر شد .............

جدیدترین شماره مجله موسیقی «ترانه ماه» ویژه ی نیمه تیر و مرداد 1391 منتشر و روی کیوسک مطبوعات کشور عرضه شد.


به گزارش مونا به نقل از ترانه ماه، تیتر یک شماره 52 ترانه ماه، درباره «موسیقی الکترونیک» است که ضمن ارائه چند مقاله کارشناسی، گفت و گوی مفصلی هم با سیروان خسروی و ترانه ماهکوشان حداد بعمل آمده است.

پرونده ویژه ی ماه مجله هم به «مهدی مقدم» و آلبوم موفقش «احتیاط» اختصاص یافته که در هفت صفحه به گفت و گو با وی، عوامل آلبومش و چهره هایی چون رضا تاجبخش و ترانه مکرم پرداخته شده است.

در این شماره و برای اولین بار، جدول بهترینِ بهترین های موسیقی پاپ ایران در سال 90 نیز با جمع بندی آراء و امتیازات هنرمندان نامی رشته های گوناگون تهیه و منتشر شده که سیروان خسروی با تیتر «سیروانِ نامبروان»، در راس همه قرار گرفته است.

مصاحبه مفصل با استاد همایون خرم (نوازنده ویولن)، سیّدمحمد میرزمانی (مدیرکل دفتر موسیقی)، مهدی یراحی، ایمان حجت، گروه سون، پدرام درخشانی؛ سؤال پیچ مریم اسدی، دو یادداشت خواندنی از شهرام شکوهی و بابک ریاحی پور، گزارش های تصویری از کنسرت مازیار فلاحی، رضا صادقی، رضا یزدانی، گروه بهنا و... از دیگر بخش های این شماره از ماهنامه ترانه ماه است.

ضمن اینکه صفحات ویژه ای هم به ترانه و ترانه سرایان (از جمله گفت و گوی مفصل با امیر ارجینی) اختصاص یافته و برای اولین بار، «اهورا ایمان» کارگاه ترانه خود را در این مجله راه اندازی کرده است.

شماره 52 ماهنامه «ترانه ماه»، در یکصد صفحه تمام رنگی گلاسه، هم اینک روی کیوسک روزنامه فروشی های سراسر کشور، در دسترس علاقمندان موسیقی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد