اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

خبرهای جدید از آلبوم جدید مشکی پوش پاپ ایران

رضا صادقی تولید جدیدترین آلبوم موسیقی اش را با چهره های جدیدی چون افشین مقدم، علیرضا افکاری و مسعود همایونی کلید زده است.



به نقل از ترانه ماه، وی که چندی پیش با ارکستر بزرگی به رهبری بهنام ابطحی، کنسرت پُرمخاطبی را روی صحنه برده بود، این روزها روی آلبوم جدیدش تمرکز کرده تا در نیمهرضا صادقی دوم سال، میهمان خانه علاقمندان موسیقی پاپ شود.

رضا صادقی، خود محور اصلی آلبوم جدیدش است و تمام ملودی ها، مثل همیشه کار اوست؛ اما در بخش ترانه از همکاری چهره هایی چون افشین مقدم و یاحا کاشانی بهره جسته و تنظیم قطعات آن را نیز به محمدرضا چراغعلی، مهران خالصی، علیرضا افکاری، مسعود همایونی و معین راهبر سپرده است.

مرد مشکی پوش پاپ، اولین فیلم سینمایی خود با عنوان «بی خداحافظی» را نیز در نوبت اکران دارد که از اول شهریور ماه بر پرده سینماها خواهد رفت.

بی خداحافظی، روایتی از زندگی این ستاره موسیقی پاپ ایران است که او در این فیلم، با محمدرضا فروتن همبازی شده است.

گرچه وی در این فیلم، نقش واقعی خودش را با همان نام و فامیل بازی می کند، اما «بی خداحافظی» دقیقاً زندگی شخصی رضا صادقی را به تصویر نمی کشد و ساختار دراماتیک فیلم، تفاوت های زیادی با یک اثر مستند دارد.

گفتنی است که رضا صادقی در این فیلم موزیکال، 5 ترانه را آهنگسازی و خوانندگی کرده که شاید با اضافه شدن 2، 3 قطعه دیگر و در یک پکیج ویژه، توسط تهیه کننده بی خداحافظی (محمد نشاط) منتشر شود.

وی در آلبوم های تو محکومی به برگشتن (خشایار اعتمادی) و من و بارون (بابک جهانبخش) نیز به همخوانی با این دو چهره موسیقی پاپ پرداخته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
iman جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:21

khobe doos dashtam




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد