اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

دور جدید انتشار محله رویش آغاز شد ...

موسیقی ما - دومین شماره از دور جدید ماهنامه رویش منتشر شد. در این شماره به بهانه ی رکورد شکنی اجرای کنسرت های زنده گفتگوی مفصلی با مازیار فلاحی صورت گرفته است. فلاحی در این گفتگو درباره ی مسائل مختلفی مثل چگونگی ورود به دنیای موسیقی،موفقیت آلبوم قلب یخی،اجرای کنسرت های متعدد در تهران و شهرهای دیگر در کنار علایق خود در زندگی شخصی صحبت کرده است.

مازیار فلاحی در بخشی از این گفتگو در پاسخ به این سوال که بعد از موسیقی کدام علاقه را جدی تر از همه دنبال می کند،می گوید: بزرگ ترین علاقه من بعد از خوانندگی ،آشپزی است.عاشق آشپزی هستم و تمام برنامه های آشپزی را هم نگاه می کنم چون یاد می گیرم. آشپزی هم می کنم و دست پختم خیلی خوب است.در خانه هم بارها آشپزی کردم و .....

گفتگوی مفصل با مازیار فلاحی را می توانید در دومین شماره ی ماهنامه ی رویش بخوانید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد