اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

کنسرت همزمان با ساخت آهنگ‌های آلبوم جدید ...

http://www.musicema.com/images/pgimg_image16_1_4429.jpg

موسیقی ما- لی لا رضایی: فریدون آسرایی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ما از برگزاری کنسرت جدید خود خبر داد و درباه آن گفت: این کنسرت‌ها به شکل تور برگزار می‌شود و نزدیک‌ترین آن‌ها کنسرتی است که قرار است در شهر کرج و در سالن شهید‌نژاد فلاح برگزار شود. به گفته وی این کنسرت در تاریخ۲۸ تیرماه در یک شب ویک سانس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعداز کنسرت یاد شده به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه کنسرتی برگزار نمی‌کنم اما در روز ۱۶ شهریور ماه برای برگزاری کنسرت برنامه ریزی کرده‎ام. این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار می‌شود و در آن قطعاتی از آلبوم‌های غریبه، سلام و... اجرا می‌شود.

آسرایی در ادامه گفت: تمرینات گروه برای برگزاری هرچه بهتر کنسرت روز ۲۸ تیرماه از مدت‌ها پیش آغاز شده و آنطور که پیش بینی می‌شود اجرای بسیار خوب و بسیار متفاوتی را خواهیم داشت. قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود همگی از قطعات خاطره انگیز برای مردم بوده و قطعاتی است که تا کنون توانسته‌اند ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کنند.

لازم به ذکر است کنسرت ۲۹ تیر فریدون در تهران که به علت ماه مبارک رمضان لغو شد در تاریخ ۱۶ شهریور ماه ۱۳۹۱ در سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد