اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

2 خبر از رضا صادقی ....

http://purang.persiangig.com/DSC00978.JPGhttp://kingofblack.com/rey/picpost/bikhodahafezi.jpg

ه گزارش مونا به نقل از شبکه ایران، در حالی که جدایی احسان علیخانی از گروه اجرای برنامه «ماه عسل» حواشی فراوانی را رقم زده بود به تازگی تهیه کنندگان این برنامه سعی کردهرضا صادقی اند با استفاده از نامهایی مانند رضا صادقی جذابیت از دست رفته برنامه خود را بازیابی کنند. مجید یوسفی و کیوان مدنی تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی «ماه عسل» که پیش از این تهیه کنندگی برنامه «راز» را نیز به طور مشترک تهیه کرده اند، خواندن تیتراژ ابتدایی برنامه خود را به رضا صادقی سپرده اند و برای تیتراژ انتهایی هم از محمد علیزاده استفاده خواهند کرد. مجید یوسفی درباره برنامه امسال «ماه عسل» با تکیه بر دوری از تلخ بودن فضای کلی برنامه می گوید: «امسال تمام تلاشمان را کرده ایم که «ماه عسل» چه از لحاظ فرم و چه از لحاظ محتوا متفاوت با برنامه های سال های قبل باشد. دکور، گرافیک برنامه، تیتراژ و... به طور کل متفاوت خواهد بود. در بخش محتوایی نیز برنامه تفاوت عمده ای پیدا کرده است. در بحث فرم در طراحی دکور به لحاظ رنگ و لعاب ترکیبی از رنگ های سفید، آبی و فیروزه ای استفاده شده است. اجرای برنامه برعهده علی ضیا خواهد بود، ضمن اینکه تیتراژ ابتدا و انتهایی نیز به ترتیب با صدای رضا صادقی و محمد علیزاده پخش می شود.»

او همچنین درباره دیگر بخش های برنامه می افزاید: «از لحاظ محتوا مستند های خوبی ساخته ایم که به مناسبت های مختلف آنها را پخش خواهیم کرد. همینطور در 30 آیتم 30 دقیقه ای معرفی حافظان قرآن را خواهیم داشت که 15 مرد و 15 زن در این بخش معرفی می شوند.»

این تهیه کننده اضافه می کند: «دکلمه خوانی توسط بازیگران سینما نیز از دیگر بخش های جذاب برنامه خواهد بود. به طور کلی برخلاف برنامه سال های قبل، «ماه عسل» امسال تلخ نخواهد بود. حتی نظر مدیران سازمان هم بر این بود که به سمت موضوعات تلخ و فضاهای تاریک که تضادی با اسم برنامه دارد نرویم حتی اگر در موضوعی فی نفسه تلخی وجود دارد، با طراحی سؤالات و نگاهی که داریم سعی می کنیم این تلخی به کام مخاطب ننشیند.»



و پوستر فیلم بی خداحافظی که در سینما ها دیده  می شود ....                                           


http://kingofblack.com/rey/picpost/bikhodahafezi.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد