اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

«تو محکومی به برگشتن» به زودی منتشر می شود ....

موسیقی ما - خشایار اعتمادی خواننده پاپ در برنامه سه ستاره رد رادیو جوان در رابطه با نوع برخوردی که با مردم دارد گفت: به نظر من رمز موفقیت هر کسی عنایت پروردگار و بعد توجه به مردم است وقتی انسان کاری را انجام می‌دهد که مخاطب آن مردم هستند باید با آن‌ها برخورد خوبی داشته باشد. اصولا نوع چهره هر کسی ممکن است جاذبه یا دافعه ایجاد کند اما من رفتار خاصی ندارم.

او ادامه داد: عشق به کار پشتکار ایجاد می‌کند من اکنون بعد از ۱۷ سال وقتی کارم را انچام می‌دهم با عشق همراه است.

او که در برنامه سه ستاره صحبت می‌کرد گفت: من از کودکی به موسیقی علاقه داشته‌ام و استنباط می‌کنم اکنون در اینجایگاهی که ایستاده‌ام خیلی بالا‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردم و حتی از سرم هم زیاد است. در واقع فکر می‌کنم که من جزؤ انسانهای خوشبخت خداوند هستم اینکه امروز به عنوان یک خواننده در رسانه ملی کشورم صحبت می‌کنم یعنی اینکه به آرزوی قلبی‌ام رسیده‌ام.

او ادامه داد: هر کاری که در ذهن مردم بماند قطعا‌‌ همان کار برای من هم دوست داشتنی‌تر است. اولین ترانه‌ای که از من پخش شد ناز انگشتای بارون بود که آن را خیلی دوست دارم.

از حشایار اعتمادی به زودی آلبوم جدیدی به عنوان «تو محکومی به برگشتن» منتشر خواهد شد که در این آلبوم به قول خودش پرهزینه رضا صادقی نیز یکی از قطعات را با وی همخوانی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد