اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

شهاب اکبری و سه آلبوم پُر مخاطب سال ...

http://www.muna.ir/images/stories/news/pic454.jpg

شهاب اکبری تنظیم کننده سرشناس موسیقی پاپ ایران با سه آلبوم پُر مخاطب حباب، سرنوشت و 13، بازار پاپ 91 را هدف گرفته است.

به گزارش مونا به نقل از ترانه ماه، وی که به تازگی، کار روی پروژه «حباب» محسن یگانه را به پایان رسانده است، اعتقاد دارد که انتشار این آلبوم، بویژه تراک «لبخند» می تواند اتفاقات خوبیشهاب اکبری را برای این خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران رقم بزند.

بجز شهاب اکبری، مهران عباسی هم در تیم جدید موزیسین های آلبوم یگانه حضور دارد و انتظار می رود که مثل «رگ خواب»، استقبال خوبی هم از این آلبوم که بزودی راهی بازار موسیقی می شود، بعمل آید.

شهاب اکبری که از دوستان نزدیک محسن چاوشی است، پس از توفیق چشمگیر پرچم سفید، آلبوم 13 (من خود آن سیزدهم) وی را نیز در نوبت انتشار دارد که می تواند پیام آور روزهای بهتری برای این موزیسین خوب کشور باشد. در این آلبوم خاص که مدتهاست آماده عرضه به بازار موسیقی است، چاوشی از اشعار شاعران بزرگی چون مولانا، وحشی بافقی، باباطاهر و شهریار استفاده کرده است. به این معنا، تنظیم این آلبوم هم بسیار متفاوت از کارهای رایج بوده و تلفیق موسیقی سنتی و پاپ، به ایجاد فضای جدیدی منجر گردیده است.

شهاب در کنار نیما وارسته، یکی از دو تنظیم کننده آلبوم جدید حمید عسکری (سرنوشت) هم هست که کار وی روی این پروژه، تا فصل پاییز به طول خواهد انجامید.

گفتنی اینکه آخرین کار منتشر شده شهاب اکبری، قطعه «تو می بخشی» به خوانندگی علی لهراسبی، روی ترانه «حدیث دهقان» و آهنگسازی «موسی قربان پور» است که این شب ها بعنوان تیتراژ پایانی سریال «خداحافظ بچه» پخش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد