اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

مهدی یراحی: موسیقی من شبیه زندگی ام است ....

http://www.muna.ir/images/stories/news/pic459.jpg

به گزارش مونا به نقل از پانا، مهدی یراحی خواننده پاپ درباره جشنواره جوانه گفت: برگزاری این جشنواره اقدام شایسته ای است. در کارهای هنری نمی توان از پیش تصمیم گرفت ولی اگرmehdi yarahi موسیقی برتری که در این جشنواره انتخاب می شود به صدای من بیاید با کمال میل آن را اجرا خواهم کرد.

وی ادامه داد: من خیلی به رادیو و فضای آن علاقه دارم و دوستان زیادی را هم در آن عرصه دارم فکر می کنم کار در رادیو بسیار لذتبخش است .

این خواننده تصریح کرد: من بیشتر برنامه های شبانه رادیو  را دوست دارم و اگر می خواستم در این جشنواره شرکت کنم  موسیقی آرام و ملایمی متناسب با برنامه های شبانه رادیو می ساختم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من کسانی که می خواهند وارد این حرفه شوند قبل از ورود به آن مختصات درستی از کار داشته باشند به این معنا که قبل از ورود به هر کاری به درستی به آن فکر کنند یا به کاری وارد نشوند و یا اگر وارد می شوند به طور جدی کار خود را دنبال کنند به نظر من فکر کردن مهترین اجزای کار است.

یراحی در پاسخ به این سؤال که آیا خوانندگی حرفه ای درآمد زاست یا خیر گفت: در هر کاری اگر به نقطه ای ازمعروفیت برسی مطمئنا می توانی درآمد خوبی را هم داشته باشی حال این کار می تواند خوانندگی، بازیگری باشد . من فکر می کنم هر آدمی برای یک کاری به دنیا آمده است و مهم این است که هر فرد بداند برای چه کاری به دنیا آمده و آن کار را دنبال کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کارهایی را که شما اجرا کرده اید اینقدر حسی است و به دل مخاطب می نشیند؟ گفت: همیشه سعی می کنم که خودم شبیه به کارهایم باشم. شعر و آهنگی را که انتخاب می کنم مثل زندگی خودم است اگر شبیه باورهایمان باشیم و به عبارتی حرفی که بیان می کنیم از دل بر بیاید مطمئنا به دل هم می نشیند.

این خواننده در پایان سخنان خود اظهار کرد: هر کاری را که اجرا کرده ام شبیه به زندگی ام بوده است. افرادی وارد دنیای موسیقی می شوند که کارهاشان به دل می نشیند اما بعد از مدتی حس و دغدغه شان عوض می شود می بینی که همان صدا و همان موسیقی است اما کار دیگر مانند گذشته به دل نمی نشیند به نظر من این به این دلیل است که فرد از خودش دور افتاده است . این به واقع در زندگی من عینیت دارد و هنگامی که حتی در زندگی خصوصی ام عمل و باورم دوتا می شود به هم می ریزم و کارم به دل خودم هم نمی نشیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد