اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اولین مهمانان عید فطر مشخص شد ....

«سید‌محمد مناجاتی» تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» اظهار داشت: شبکه آموزش سیما در ادامه روند پرداختن به حوزه موسیقی همزمان با عید سعید فطر ویژه برنامه خود با عنوان «دستان» را در 4 روز مداوم به روی آنتن خواهد برد.

وی افزود: گپ‌وگفت ساده از اهداف این برنامه نیست، بلکه بررسی چالش‌های موسیقی و روند جریان آن در داخل و خارج از کشور را مد نظر قرار دادیم و بنا داریم تا برای پوشش برنامه‌ها و کنسرت‌هایی که توسط ایرانیان داخل کشور در خارج از کشور اجرا می‌شود خبرنگار اعزام کنیم و با تهیه اخباری از حاشیه‌های آن به نوعی رفته رفته شاهد برنامه 90 موسیقی کشور باشیم.

تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» تصریح کرد: «‌علیرضا قربانی» خواننده کشورمان در چهارمین مجله هفتگی موسیقی دستان ساعت 22 روز جمعه و ساعت 21 شنبه در برنامه‌ای دو قسمتی به شبکه آموزش خواهد آمد. «احسان خواجه امیری» از دیگر مهمانان این برنامه است که ساعت 21 روز یکشنبه در برنامه دستان حضور خواهد یافت. «سینا سرلک» هم ساعت 21 روز دوشنبه آخرین مهمان این ویژه برنامه است.

تهیه‌کننده برنامه موسیقی «دستان» خاطرنشان کرد: «دولتمندخالف» که از آن به عنوان خواننده توانمند تاجیکی یاد می‌شود، از نخستین مهمانان خارجی ما در برنامه دستان خواهد بود که به زودی در این برنامه حضور خواهد یافت.

علاقمندان با ارسال پیامک به شماره 300007001 می‌توانند در این برنامه مشارکت داشته باشند و نقطه نظرات خود را مستقیما از این برنامه بشنوند.

برنامه موسیقی «دستان» به تهیه کنندگی «سیدمحمد مناجاتی» و کارگردانی «اسدالله ایمن» و با اجرای «سید‌عباس سجادی» جمعه هر هفته‌ ساعت 22 از شبکه آموزش پخش می‌شود.

خبرگزاری فارس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد