اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

بهنوش بختیاری به همراه گروه موسیقی نط روی صحنه می رود ..

http://www.muna.ir/images/stories/news/pic465.jpg

به گزارش مونا به نقل از ایسنا، عاملی گفت: «نط» مخفف عبارت «ندای طبیعت» است که شامل چهار خواننده ثابت و یک خواننده میهمان خواهد بود و این در حالی است که بهنوش بختیاریبهنوش بختیاری خواننده میهمان گروه ما است.

این ترانه ‌سرا ادامه داد: افرادی که برای خوانندگی گروه «نط» انتخاب شده‌اند همگی با تکنیک‌ های آوازی آشنا بوده و می ‌توانم بگویم همگی به کارشان وارد هستند.

او درباره فضای موسیقی گروه «نط» اظهار کرد: گروه ما، موسیقی پاپ ارائه نمی‌دهد، بلکه این موسیقی چیزی بین موسیقی پاپ و فضاسازی موسیقی غربی است. در واقع می‌توانم سبک «جاز» را برای این گروه تعریف کنم.

عاملی درباره روند تشکیل این گروه توضیح داد: یک سال پیش اقدام به تاسیس این گروه کردم که آن زمان من و بهنوش بختیاری تنها اعضای این گروه بودیم. اما اکنون تعدادی نوازنده نیز به ما اضافه شدند و سازبندی کار به طور کامل مشخص شده است.

این هنرمند افزود: بیشتر ترانه ‌های گروه، توسط بنده سروده شده و اکنون که به عنوان خواننده هم در گروه فعالیت می‌کنم، ترجیح می‌دهم از ترانه‌ هایی استفاده کنم که آن‌ ها را برای زنان سروده‌ ام. ترانه‌ هایی که شاید مردم عادی آن‌ ها را نشنیده‌ اند و این حیف است چرا که ترانه‌ هایی که برای زنان سروده ‌ام به گونه ‌ای زندگی من هستند.

زهرا عاملی که سابقه اجرا در تلویزیون را نیز دارد، اضافه کرد: استفاده از جلوه‌ های بصری در این کنسرت برای ما بسیار اهمیت دارد و سعی می‌ کنیم از کلیپ ‌ها و تصاویری استفاده کنیم که تا به حال در هیچ از یک ازکنسرت‌ های بانوان دیده نشده است، اما ترجیح می‌ دهم جزییات این جلوه ‌های کم نظیر بصری و رپرتوار ما،‌ سورپرایز باشد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی انتخاب آهنگسازان گروه «نط» گفت: در زمینه آهنگسازی با هنرمندان آقا کار می‌کنیم و رایزنی ‌هایی انجام شده است. اما پوریا حیدری به طور قطع به عنوان تنظیم ‌کننده در کنار ما خواهد بود.

این ترانه‌سرا همچنین گفت: کلام گروه «نط» همیشه فارسی نیست بلکه از ترانه ‌های انگلیسی نیز استفاده شده و حتی سعی می‌کنیم قطعات موسیقی خاطره‌ انگیز و گوش آشنا را هم برای مخاطبانمان اجرا کنیم.

عاملی تاکید کرد: دوست داریم با تشکیل این گروه و اجرای کنسرت،‌ زنان را شاد کنیم و به آن‌ ها بگوییم بعضی وقت‌ ها خوب است که برای نقش‌ های اجتماعی‌ شان هم وقت بگذارند و علاوه بر موسیقی سنتی به سمت این سبک هم بیایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد