اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

بنیامین 91 .....

http://www.iran-iran.ir/wp-content/uploads/2012/07/benyamin.jpg

وی تاخیر در انتشار آلبوم جدیدش را در دقت نظر و وسواس خود و گروهش ارزیابی می کند تا با دورخیزی مناسب، آلبوم متفاوتی را تقدیم مخاطبان پرشورش نماید؛ آلبومی که بیشتر قطعات آن مثل گذشته، از فضایی عاشقانه برخوردارست.
بنیامین در بازگشت رنسانس گونه ی خود و در کنار یار قدیمی اش سیّد فرید احمدی، از «نیما وارسته» دعوت کرده که مجدداً به گروه بنیامین ملحق شود تا تنظیم برخی قطعات آلبوم سومش (البته با همراهی "فرشاد فارسیان" دیگر تنظیم کننده این آلبوم)، زیر نظر او در مقام تنظیم کننده موفق آلبوم بنیامین 85 جلو برود. چهره ای که طی دو سه سال اخیر، با صدر جدولی های صنف خود (سیروان خسروی، کوشان حداد، شهاب اکبری) فاصله گرفته و چند پروژه کاری ناموفق مثل کما 2 را نیز در پرونده اش به ثبت رسانده است.
البته مشکل اصلی شرکت تهیه کننده آلبوم جدید بنیامین، همزمانی مراحل تولید و روند اخذ مجوز آن با جدیدترین آلبوم «گروه آریان» است که این تداخل کاری، برنامه پخش این دو پروژه را با معضل مواجه ساخته است. اما در مجموع می توان اینگونه تحلیل کرد که آلبوم بنیامین، دست کم یکماه پس از انتشار آریان 5 و احتمالاً در پاییز 91 راهی بازار موسیقی پاپ خواهد شد.
بنیامین بعد از انتشار آلبومش، قصد دارد تا تور کنسرت های خارج از کشور خود را برپا نماید؛ مجموعه کنسرت هایی که در دو بخش تور اروپایی و تور آمریکایی (کانادا و آمریکا) برنامه ریزی شده است.
بنیامین بهادری با خواندن تیتراژ برنامه «ماه عسل» روی قطعه ای با عنوان گریه در ماه، در رقابتی بسیار نزدیک با «فرزاد فرزین» و فاصله ای بعید با سایر رقبا، در جمع صدرنشینان جدول بهترین خواننده تیتراژ سریال های تلویزیونی ماه مبارک رمضان و جدول Top Ten ترانه ماه (در رقابت نزدیک با محسن چاوشی و فرزاد فرزین) هم قرار دارد که فرصت رای دادن به او و سایر کاندیداها، تا اواسط شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد