اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

گزارش تصویری از کنسرت علی لهراسبی در شیراز ...

http://www.musicema.com/images/pgimg_image15_1_5544.jpg

خواننده موفق پاپ در تاریخ ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه در سالن حافظیه شهر شعر و ادب شیراز روی صحنه رفت. لهراسبی در این کنسرت که به همت موسسه فرهنگی هنری «شهر آفتاب» به مدت دو شب و ۳ سانس به روی صحنه رفت و اجرایی زیبا بر جا گذاشت.

  • سکوت یک دقیقه‌ای
در این کنسرت تمامی قطعات آلبوم جدید (تصمیم) به علاوه گلچینی از کارهای گذشته اجرا شد و جالب بود که هر سانس این خواننده از مردم درخواست می‌کرد تا به مدت یک دقیقه به احترام و یاد آوری زلزله اخیر آذربایجان سرپا ایستاده و سکوت اختیار کنند.

  • نمایندگی پاپ
وی در ادامه برنامه اذعان کرد که اجرای کنسرت در شهر شیراز همواره یکی از آرزوی‌های بزرگ هر خواننده پاپ به شمار رفته و بسیار خوشحال بوده که توانسته به این آرزو دست پیدا کند و خودش را نماینده آن دسته از خوانندگان پاپی که در آرزوی برگزاری کنسرت در شیراز هستند معرفی کرد.

  • آخر دنیا
در بخشی دیگر علی لهرلسبی گفت: «وقتی بالای استیج قرار می‌گیرم انرژی زیادی از مردم و شما هواداران به من انتقال پیدا می‌کند و این بهترین احساس ممکن بوده و هیچ وقت در هیچ جای دیگر نمی‌توان این حس زیبا را تجربه کرد و کاملا خاص بوده و به نظرم در یک جمله ساده در توصیف آن تنها می‌گویم که اینجا آخر دنیاست!

  • باز هم فربد یزدان فر!
علی لهرسبی در کنسرت خود با‌‌ همان گروه ارکستر قدیمی به سرپرستی فربد یزدان فر این دو شب برنامه را به پایان رساند و طبق روال همیشگی این موزیسین جوان توانست همه را با گروهش راضی نگاه دارد.

  • آرایشی تازه
این بار آرایش ارکستر تغییری فاحش پیدا شده بود بطوریکه امید حاجیلی، مجید ترکاشوند و حمیدرضا نصرالهی هر یک در گوشه استیج در کنار علی لهراسبی قرار گرفته و با ساز‌های مختص خود به تک نوازی زیبا و به یاد ماندنی پرداختند و جمعیت از این کار منفجر شد.

  • یادی از بزرگان

در روز‌های پایانی اقامت این گروه تصمیم بر آن شد تا همگی به دیدار و زیارت آرامگاه شاعر وغزل سرای بزرگ زبان فارسی خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی رفته و فاتحه و یادی بکنند و سپس از جاهای دینی و تاریخی این شهر از جمله باغ جهان نما دیدار کرده و عکس‌هایی به یادگار گرفتند.































































































  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد