اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

در «آقای الف» خودم را بازی کرده‌ام

خواننده پاپ موسیقی کشورمان از آماده شدن آلبوم جدید خود خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: این آلبوم هم اکنون در مرحله تولید است و با توجه به شرایطی که پیش می‌رود، تا پایان سال روانه بازار موسیقی خواهد شد.

مهدی مقدم در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: عوامل این آلبوم همگی‌‌ همان عوامل آلبوم قبلی هستند که بار‌ها با آن‌ها همکاری داشته‌ام. چرا که ترجیح می‌دهم با کسانی کار کنم که تجربه همکاری با یکدیگر را داریم و می‌دانیم که از این همکاری چه چیز می‌خواهیم.

وی افزود: هنوز عنوان مشخصی برای این آلبوم انتخاب نشده است اما حضور دوستانی همچون علی استیری، حمید فریزند، یاحاکاشانی، سعید سام و... در آن قطعی شده است.

این خواننده که فیلم سینمایی «آقای الف» را امسال در جشنواره فیلم فجربا بازی خود خواهد داشت در این باره اظهار داشت: در این فیلم در واقع نقش خودم را بازی کرده‌ام که اولین فیلم سه بعدی در ایران است. کارگردانی آن را علی عطشانی به عهده دارد و بازیگرانی همچون آنا نعمتی، فرزاد حسنی در ان ایفای نقش کرده‌اند. علی کریمی نیز در آن حضور افتخاری دارد.

وی در پایان گفت: بازی در یک فیلم سینمایی جدید نیز به من پیشنهاد شده است، که هنوز در مرحله انتخاب هستم و دارم بر روی آن تحقیق می‌کنم. خبر قطعی آن را تا هفته آینده اعلام خواهم کرد.


منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد