اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

احسان حق شناس به آمریکا رفت ....

http://musicema.com/images/pgimg_image21_1_2071.jpg

احسان حق شناس برای ضبط آلبوم جدید خود ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد.

خواننده آلبوم "تیک تیک" پیش از سفر خود در گفت و گو با موسیقی ما اعلام کرد: برای ضبط هر چه بهتر آلبوم جدیدم که "فرکانس" نام دارد، به این کشور می روم . چون معتقدم باید به شعور مخاطب احترام گذاشت و کارخوب به او داد .اگر همه به چنین مسایلی دقت کنند قطعا مخاطبان سطح سلیقه بالاتری پیدا می کنند و به دنبال آلبومهایی می روند که ضمن در نظر گرفتن سلیقه اشان احترام به آنها را نیز در نظر گرفته باشد.

این خواننده همچنین گفت: در آلبوم "فرکانس" از آهنگسازی دوستانی همچون امیرطبری، شهاب رمضان، امیر توسلی، زانیار خسروی و ... بهره برده ام. همچنین آهنگهای این آلبوم توسط همین دوستان تنظیم شده است. "فرکانس" را کمپانی20hz"" منتشر و در بازار جهانی موسیقی پخش خواهد کرد.

وی افزود: همزمان با انتشار آلبوم "فرکانس" در ایران در بسیاری از کشورهای دنیا پخش خواهد شد.

احسان حق شناس در ادامه خاطر نشان کرد: بعداز تهیه ،تولید و انتشار این آلبوم قرار است در ایران و دیگر کشورهای جهان به برگزاری کنسرت اقدام خواهم کرد. در این کنسرتها که به شکلی متفاوت برگزار می شود به اجرای قطعاتی از سه آلبوم خود خواهم پرداخت.

حق شناس به منظور ضبط این آلبوم تا مدتها در آمریکا اقامت خواهد داشت و بعداز به پایان رسیدن آن برای انتشارش به ایران باز خواهد گشت.


منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد