اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

«حباب» محسن یگانه سرانجام منتشر شد ....

http://musicema.com/images/pgimg_image1_1_5828.jpg

«حباب» سومین آلبوم محسن یگانه پس از «نفس‌های بی‌هدف» و «رگ خواب»، از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد. این آلبوم با ۱۴ قطعه و با حضور هنرمندان و موزیسین‌های نامی کشور از جمله: مهران عباسی، شهاب اکبری، علی ثابت، ایمان حجت، آرش پاکزاد، آرین بهاری و علی رهبری، سومین محصول این خواننده را در بازار رسمی موسیقی کشور رقم زده که با سر و صدای‌های فراوان در بازار منتشر شده است.

آهنگساز و ترانه سرای کلیه قطعات «حباب»‌‌ همان طور که در شناسنامه آلبوم ذکر شده، خود یگانه است و فقط ملودی قطعه شش آلبوم، «نرو» برداشتی مستقیم از یک قطعه فرانسوی به آهنگسازی Rich Allison است.

نوازنده‌ها و هنرمندان زیادی نیز در این آلبوم همکاری داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به فیروز ویسانلو، پیام طونی، بابک ریاحی‌پور، بابک یوسفی، امید حجت، مهران سراجیان و دارا دارایی اشاره کرد. استودیو راگا و آوای پیمان، مکان‌هایی بوده‌اند که بخشی از این آلبوم در آن‌ها ضبط شده و استودیو Can Kesmes در ترکیه نیز دیگر استودیویی بوده که این آلبوم مراحل نهایی ضیط و میکس و مستر‌اش را در آن نهایی کرده است.

یگانه در اینسرت آلبوم در یادداشتی نوشته: ‌ «تقدیم به طرفدارانی که خوبی هاشون من رو به آرزوهایی بزرگ‌تر از تصوراتم رسوند. و از همسر عزیزم که در تک تک لحظات تولید اثر کمک‌ام کرد تا خستگی‌های ساخت این آلبوم رو به تنهایی به دوش نکشم. و از خدایی تشکر می‌کنم که به من ثابت کرد هیچ وقت برای رسیدن به یک هدف دیر نیست.»

شرکت «آوای هنر» صاحب امتیاز این آلبوم است و شرکت پخش «هنر اول» نیز آنرا در بازار پخش و توزیع نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد