اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

حواشی انتشار آلبوم جدید محسن یگانه ....

http://musicema.com/images/pgimg_image1_1_5828.jpg

عد از گذشت حدود دو سال از انتشار آلبوم «رگ خواب» دومین آلبوم مجاز محسن یگانه، آلبوم «حباب» سومین اثر مجار این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ ایران منتشر شد.

انتشار این آلبوم نیز همانند آلبوم قبلی بازخورد‌ها و نظرات مثبت و منفی فراوانی در پی داشت. تا جایی که در طی 2 روز گذشته از انتشار این آلبوم نزدیک به از 5000 کامنت از سوی کاربران سایت «موسیقی ما» زیر مطالب مربوط به این آلبوم ثبت شده است که در نوع خود بی‌نظیر است. حجم این نظرات تا جایی بوده که مسئولین سایت را برای تایید آنها دچار مشکل کرده است .

قطعا این دو روز زمان مناسبی برای نتیجه گیری نهایی درباره نقاط ضعف و قوت این آلبوم نیست اما تعداد زیاد بازخورد‌های پیرامون انتشار «حباب» نشان از جایگاه ویژه این خواننده در میان اهالی موسیقی ایران دارد

آلبوم «حباب» با وجود برخی نظرات منفی توانست با پیشی گرفتن از سایر آلبوم هادر حال حاضر در صدر محبوب‌ترین آلبوم‌های «موسیقی ما» قرار گیرد. باید دید این آلبوم بعد از بیشتر شنیده شدن و با اضافه شدن تعداد رای دهندگان و سایر کاربران سایت همچنان می‌تواند این عنوان را برای خود حفظ کند. و البته انتشار آلبوم‌های در راه محسن چاوشی، احسان خواجه امیری ف خشایار اعتمادی و... چقدر در این انتخاب‌ها تاثیر خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد