اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

سیروان به «جاده ی رویاها» قدم گذاشت .....

http://www.musicema.com/images/pgimg_image2_1_6077.jpg

سومین آلبوم سیروان خسروی با نام «جاده رویاها» صبح امروز (شنبه) از سوی شرکت «ایران گام» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر شد. این آلبوم 11 قطعه دارد که تنظیم، اجرا، میکس و مسترینگ همه ی آنها توسط سیروان انجام شده است.

سیروان وجه تمایز این آلبوم با اثر قبلی اش (ساعت 9) را یکپارچگی فضای قطعات آلبوم جدیدش می داند. او معتقد است این اثر، بهترین آلبومی است که تا به حال منتشر کرده است. از نکات بارز این آلبوم، پیشرفت قابل توجه سیروان در خوانندگی است.

سیروان خسروی، نیما رمضان، مسعود همایونی، میلاد درخشانی، پدرام فریوسفی و علی بیرنگ نوازندگان این آلبوم هستند. بر خلاف آلبوم های قبلی سیروان، ترانه سراها و آهنگسازهای این آلبوم تنوع زیادی داشته اند. شهاب رمضان، نیما رمضان، مهدی یراحی، امیر یگانه، امیر ارجینی، محسن شیرالی، امید جامع، زهرا عاملی و آرمیتا فهیمی و البته زانیار خسروی، در خلق ترانه ها و ملودی های این آلبوم با سیروان همکاری کرده اند. زانیار، تنها برادر سیروان، در تولید این آلبوم هم فکری و همکاری زیادی با برادرش داشته و سیروان نیز با عبارتی که روی جلد آلبوم نوشته از او قدردانی کرده است: «این آلبوم را به برادر عزیزم زانیار تقدیم می کنم که در تک تک لحظات ساخت این مجموعه در کنارم بود و با ایده های خود مهمترین نقش را در شکل گرفتن "جاده رویاها" داشت».

قطعه ی «نه نرو» که پس از انتشار به صورت تک آهنگ در سال 90، به عنوان بهترین قطعه ی این سال انتخاب شد، نخستین قطعه ی آلبوم جدید سیروان است. «نه نرو» برای چند هفته در صدر چارت رادیو هلندی Funx نیز قرار داشت. همچنین قطعه ی «من عاشقت شدم» به عنوان تیتراژ سریال ساختمان پزشکان و قطعات «بارون پاییزی» و «خدافظی» به صورت تک آهنگ، پیش تر منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته اند. هفت قطعه ی دیگر این آلبوم که جدید هستند عبارتند از: اینم میگذره، بی قرار، روزای رویایی، دوسِت دارم، جاده، اگه تو مال من نیستی و آخرین روز.

با توجه به اینکه سیروان به عنوان تنظیم کننده نیز شهرت و محبوبیت زیادی دارد، مخاطبان و اهالی موسیقی توجهی ویژه ای به این اثر دارند تا ببینند او در آلبوم خودش چه کرده است.

گفتنی است عصر جمعه قطعات این آلبوم پیش از انتشار رسمی، برای دانلود روی برخی سایتها قرار گرفت که با پیگیری های سیروان، ساعاتی پس از این اتفاق، آلبوم از روی سایتهای اینترنتی برداشته شد. در تماس خبرنگار موسیقی ما با صدرالدین حسین خانی (تهیه کننده ی این آلبوم) و سیروان خسروی، ایشان با ابراز بی اطلاعی و تأسف از این اتفاق از مخاطبین خواستند نسخه ی اُریجینال آلبوم را خریداری نمایند.

همچون گذشته سایت «موسیقی ما» از کاربران فهیم خود تقاضا می کند جهت بهره مندی از این آلبوم و سایر محصولات فرهنگی-هنری، نسخه ی اصلی آن را تهیه کرده و یا از طریق سایتهای رسمی به صورت قانونی و با حفظ حقوق صاحب اثر دانلود نمایند.





  • نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد