اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

برخی ترانه سرا‌ها با خواننده‌ها لابی می‌کنند!

ترانه سرای جوان ولی با استعداد موسیقی پاپ ایران که در سال جاری برخی از بهترین قطعات آلبوم های بزرگان موسیقی کشور را او سروده بود، درباره فعالیت های جدید و آثار جدیدی که با ترانه های او قرار است در بازار موسیقی کشور منتشر شود به «موسیقی ما» گفت :« آلبوم های جدید برخی از چهره های بازار در آخرین مراحل تولید و نشر قرار دارند که در آنها قطعاتی را دارم که برخی از آنها به نظرم قابلیت تبدیل شدن به هیت های سال را دارند. در آلبوم جدید رضا صادقی، پیام صالحی، مازیار فلاحی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، علی اصحابی، بابک جهانبخش،ماهان بهرام خان و یاسر داوودیان قطعاتی را سروده ام که برخی از آنها را به شدت دوست دارم و امیدوارم مورد توجه دوستداران موسیقی هم قرار بگیرد.»

این ترانه سرا که قطعات سرکاستی آلبوم های قبلی فرزاد فرزین، رضا صادقی و بسیاری از بزرگان را امسال سروده، درباره انتشار آلبوم خود نیز گفت :« در حال جمع اوری کارها هستم و در صورت به نتیجه رسیدن، حتما آلبوم خودم را هم با جدیت دنبال خواهم کرد.»

کاشانی در انتهای صحبت هایش درباره برخی اعمال سلیقه ها و باندبازی های خاص در جامعه ترانه سرایان کشور و انتخاب های گزینشی صدا و سیما گفت :‌« متاسفانه خیلی از این انتخاب‌ها سلیقه ای و بر اساس روابط پشت پرده است. مثلا فلان ترانه سرا بخش تیترا‍ژهای فلان شبکه را در اختیار دارد و خواننده پیشنهاد می دهد. بعد پشت پرده با همان خواننده لابی می کند که به شرطی تو را معرفی می کنم که ترانه کارت را خودم بگویم! خوب عاقبت این قبیل انتخاب‌ها همینی می شود که همه می بینیم دیگر. »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد