اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

اخبار روز موسیقی ایران

را از ما بخواهید

قطعه دو صدایی «محسن چاوشی» و «فرزاد فرزین» ...

http://www.uc.persianv.com/images/b2qy54631khgldpb7lea.jpg

قطعه دو صدایی «محسن چاوشی» و «فرزاد فرزین» که برای برنامه جدید «احسان علیخانی» تولید و ضبط شده، سه شنبه شب گذشته توسط این دو خواننده در استودیویی در غرب تهران ضبط شد و از اواخر همین ماه در تیتراژ برنامه جدید احسان علیخانی پخش خواهد شد.

این دو خواننده که پیش از این نیز با قطعه «بگو گفتم یا نگفتم» تجربه‌ای موفق و پرطرفدار داشتند، این بار نیز در تجربه‌ای متفاوت و جدید، قطعه‌ای دو صدائه را آماده و تولید کرده‌اند که در فضایی مثبت و ملی تولید شده که در پس زمینه آن فضایی ملی – میهنی را شاهد هستیم که این دو خواننده توانسته‌اند به خوبی از پس آن بر بیایند و این اثر را تهیه و تولید نمایند.

احسان علیخانی، مجری خوش نام رسانه ملی در برنامه جدیدش سراغ پشت پرده زندگی قهرمانان ملی و پاراالمپیک رفته تا از این طریق بتواند یک بار دیگر تجربه‌های موفق گذشته‌اش را این بار در قالبی جدید ارائه نماید.

علیخانی ضمن تائید خبر قطعه دو صدائه چاوشی و فرزین برای برنامه‌اش، پخش این قطعه را منوط به اخذ مجوز نهایی از صدا و سیما دانست ولی با توجه به فضای حمایتی و ملی – میهنی کار، به نظر می‌رسد این قطعه قطعا در این برنامه گنجانده خواهد شد.

 «موسیقی ما» در تلاش است که به محض قطعیت این اثر و آماده شدن نسخه نهایی، همزمان با پخش آن از تلویزیون، آنرا از طریق این رسانه منتشر نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد